دوبیتی سرا

مجموعه دوبیتی های عاشقانه،طنز،سیاسی و...

دوبیتی سرا

مجموعه دوبیتی های عاشقانه،طنز،سیاسی و...

باز هم دوبیتی

  

 سلام بر همه دوستان باز هم دوبیتی های منو ملاحظه کنید:::: 

نظر یادتون نره::::

 

 

 

 

 

 

گفته بودی که چرا محو تماشای منی 

  

آن چنان مات که یکدم مژه بر هم نزنی 

 

مژه بر هم نزنم تا که زدستم نرود 

 

 ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی  

 

 

  

 

 

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم 

 

 بعد از آن بوسه دگر بار خطایی نکنم 

بوسه دادی و چو برخاست لبم از لب تو 

 

 توبه کرم که دگر توبه بیجا نکنم  

 

 

 

 

 

 

 

 

شخصی بد ما به خلق میگفت  

ما ناخن او نمیخراشیم  

ما خوبی او به خلق گوییم  

 

تا هردو دروغ گفته باشیم  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

آخر از عشق تو ساکن در کلیسا میشوم 

 

میکشم دست از مسلمانی مسیحا میشوم 

 

می روم بر کشتی وصلت نشینم همچو نوح 

 

یا به ساحل می رسم یا غرق دریا می شوم 

 

  

 

  

 

شبی غم با دل من گفتگو کرد  

 

مرا با چشم هایت روبرو کرد 

 

دلم می گفت هرگز عاشقت نیست 

 

ولی دست دلم را گریه رو کرد  

 

  

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ق.ظ

عزیزم عالییییییییییی بود همه ی دو بیتی هات

حیدردوست سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:56 ب.ظ

زیبا بود

حمید دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:23 ب.ظ

کارت فوق العادس.مرسی

حمیرا پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ب.ظ

واقعا لذت بردم از انتخاب های زیباتون ، سپاسگزارم ، سلامت و شادباشید همیشه

ح-ن پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ب.ظ

لذت بردم . بی نهایت سپاسگزارم

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد